PROFESJONALNE WARSZTATY MAGAZYNOWE W CENTRUM DYSTRYBUCJI DGS Poland

Wsłuchaj się w precyzję operacji magazynowych

28 marca 2019 r.

Centrum Dystrybucji DGS
Mierzyn k. Szczecina

1199 zł netto

Promocja tylko do 28.02.19 r.
Cena regularna: 1499 zł netto + VAT

Profesjonalne Warsztaty Magazynowe w Centrum Dystrybucji DGS Poland to:

  • Spotkanie w firmie DGS, która jest częścią międzynarodowej organizacji William Demant zajmującej się wytwarzaniem aparatów słuchowych, implantów kostnych i urządzeń wspomagających medycynę słuchu.
  • Dwa obiekty=jedna wizyta – zobaczysz zakład produkcyjny DGS Poland i półautomatyczny magazyn, który łączy funkcje magazynu przyprodukcyjnego i Centrum Dystrybucji.
  • Możliwość zobaczenia obiektu, gdzie składowane są części o wymiarach mierzonych w nanometrach, jak i towar na paletach.
  • Wyjątkowa okazja, aby o kulisach projektów otwarcie porozmawiać z ich kierownikami i menedżerem DC.
  • Bezpośrednie spotkanie z logistykami, którzy z konkretnymi rozwiązaniami technicznymi i informatycznymi pracują w tym magazynie na co dzień – szansa, aby uzyskać odpowiedzi na te pytania, na które nie odpowiedzą dostawcy rozwiązań.

Podczas warsztatów:

  • Dowiesz się, jakie instalacje magazynowe funkcjonują w Centrum Dystrybucji DGS Poland i jakie efekty przyniosła automatyzacja procesów?
  • Jak z utrzymaniem ruchu miniloadów i instalacji magazynowych radzi sobie DGS Poland i o czym należy pamiętać planując strategię UR?
  • Jakie automatyczne analizy danych wykorzystuje Centrum Dystrybucji do zarządzania procesami magazynowymi?
  • Zobaczysz pracę magazynu półautomatycznego i będziesz mógł zadać wszystkie pytania, które pojawią się w trakcie wizyty w obiekcie.

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • dyrektorów zarządzających,
  • członków zarządu,
  • dyrektorów i menedżerów łańcucha dostaw,
  • dyrektorów i menedżerów logistyki,
  • szefów centrów dystrybucyjnych i centrów logistycznych,
  • kierowników magazynów,
KTÓRZY CHCĄ POZNAĆ WADY I ZALETY FUNCJONOWANIA SYTEMÓW IT I AUTOMATYKI W OBIEKCIE ŁĄCZĄCYM FUNKCJE CENTRUM DYSTRYBUCJI I MAGAZYNU PRZYPRODUKCYJNEGO

CENTRUM DYSTRYBUCJI DGS POLAND W LICZBACH:

Start operacji magazynowych w obiekcie:
2015 r.
Powierzchnia obiektu:
4400 m2
Miejsca paletowe:
2860
Ilość, wydajność układnic:
2, 120 pobrań/h
Pojemność magazynu automatycznego:
ok. 22 000 pojemników
Ilość karuzel, wydajność:
3, 600 pojemników/h
Ilość komisjonowanych linii na sprzedaż/24 h:
13 000
Ilość komisjonowanych linii na produkcję/24 h:
1200

Szczegółowy program warsztatów:

QAD + Astro + Wamas-C, czyli o korzyściach i wyzwaniach współpracy w magazynie trzech systemów informatycznych

  • Jak ustawić priorytety, gdy w systemie pojawiają się pilne zamówienia dla produkcji i do wysyłki?
  • Jakie zmiany wdrożono do standardowych systemów Astro i Wamas-C w celu usprawnienia procesów magazynowych?
  • Jakie różnice wynikły z przesyłu danych między systemami QAD, Astro, Wamas-C? Powody i metody zmierzające do ich redukcji.

WMS w magazynie automatycznym – white or black box?

  • PLC-MFC-WCS-WMS – tajemnicze trzy litery…
  • Symulacja, emulacja, wizualizacja procesów… a na co to komu?
  • Wydajność vs. odpowiedzialność – po czyjej stronie?

Zwizualizuj i popraw – analiza danych magazynowych w DGS Poland

  • Jak stworzyć automatyczny system zbierania i prezentowania danych w Power BI?
  • Jak wykorzystać automatyczne raporty w Power BI dla wizualizacji efektywności działania magazynu?

Wysyłka do klientów i dostawy materiału na produkcję z wykorzystaniem półautomatycznego magazynu

  • Wady i zalety rozwiązań magazynowych: systemu karuzelowego, miniload’ów, pick-by-light.
  • Jak kolejkowane są zadania w automatyce?
  • Preventive maintenance – konkretne procedury działania wypracowane przez DGS.
  • Układnica nie działa? – awaria i działania redukujące skutki jej wystąpienia.

Warsztaty poprowadzą:

Piotr
Szyszłowski
Distribution Center Support Manager
DGS Poland

Jerzy
Hamerlak
IT WMS Business Consultant
DGS Poland

Maciej
Sołtysiak
Supply Chain Planner
DGS Poland

Kamil
Cholewka
Logistics Analyst
DGS Poland

Grzegorz
Prorok
dyrektor sprzedaży i marketingu
Consafe Logistics

GOSPODARZ WYDARZENIA:

www.dgs.pl

DGS jest częścią międzynarodowej organizacji William Demant, która zajmuje się wytwarzaniem aparatów słuchowych, implantów kostnych i urządzeń wspomagających medycynę słuchu.

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 12-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. W Mierzynie znajduje się zaawansowana technicznie produkcja cyfrowych aparatów słuchowych typu BTE (Behind The Ear) oraz RITE (Receive In the Ear) dla wiodących światowych marek z USA, Danii i Szwajcarii. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność.

Centrum Dystrybucji DGS Poland w Mierzynie

Pomimo małych rozmiarów wyrobu gotowego jakim jest aparat słuchowy, ważnym miejscem w łańcuchu dostaw DGS jest magazyn. W związku z transferem większości linii produkcyjnych do Mierzyna, przeniesione tutaj zostały również procesy magazynowe, a to spowodowało potrzebę budowy Centrum Dystrybucji, które rozpoczęło operacje w 2015 r. W jednym obiekcie znajduje się zarówno magazyn przyprodukcyjny, jak i Centrum Dystrybucji towarów na ponad 130 krajów świata, który obsługuje 37 000 aktywnych indeksów magazynowych. Każdego dnia z magazynu wyjeżdża na produkcję bądź do wysyłki ok. 3000 pojemników, które są podstawą funkcjonowania magazynu.

ORGANIZATORZY:
Nowoczesny Magazyn Logistyka a Jakość
PARTNER WYDARZENIA:

MIEJSCE WARSZTATÓW:

DGS Poland Sp. z o.o.
ul. Wiosenna 5
72-006 Mierzyn

Rezerwacja miejsca

Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy, aby uzyskać najlepszą cenę. Nie zostaniesz poproszony o natychmiastową zapłatę – możesz zapłacić w marcu.

Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy:

1. Zadeklaruj rodzaj uczestnictwa:

dla przedstawicieli grupy docelowej Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych - w cenie 1199 zł netto (Promocja do 28.02.2019 r.)
dla przedstawicieli firm, oferujących produkty i usługi dla branży logistycznej - w cenie 2000 zł netto/osobę


2. Zgłoszenie dla:

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4
Uczestnik 5
3. Dane zamawiającego:

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna


4. Wybierz rodzaj płatności:



Niezależnie od wybranej formy płatności otrzymasz fakturę VAT

5. Zgody formalne:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Składający zamówienie oświadcza, że jest upoważniony do reprezentowania zamawiającego i złożenia zamówienia w imieniu i na rzecz zamawiającego.
W przypadku braku takiego upoważnienia organizatorowi przysługuje prawo do obciązenia osoby składającej zamówienie pełnymi kosztami Szkolenia.



Co otrzymasz w ramach rezerwacji?

  • bilet wstępu na część warsztatową Profesjonalych Warsztatów Magazynowych w dniu 28 marca 2019 r.,
  • wizytę w Centrum Dystrybucji DGS Poland w Mierzynie w dniu 28 marca 2019 r.,
  • zestaw materiałów warsztatowych,
  • całodzienny serwis kawowy oraz lunch,
  • certyfikat potwierdzający udział w warsztatach.

Dodatkowo tylko u nas:

  • Zarezerwuj miejsce teraz, a zapłać w marcu! Nie wymagamy od Ciebie natychmiastowej płatności. Liczy się rezerwacja miejsca w najlepszej cenie.

Rezerwacja i co dalej?

Po zarezerwowaniu miejsca otrzymasz od nas potwierdzenie drogą mailową, że rezerwacja została przyjęta – potwierdzenie takie jest gwarancją najlepszej ceny. Nie musisz płacić od razu – masz na to czas do września.

Warunki uczestnictwa:

  1. Warunkiem uczestnictwa wydarzeniu jest wniesienie opłaty uczestnika w wysokości:
    • dla przedstawicieli grupy docelowej Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych:
      Promocja do 28.02.2019 r. – 1199 zł netto/osobę.
      Cena stała – 1499 zł netto/osobę
    • dla przedstawicieli firm, oferujących produkty i usługi dla branży logistycznej:
      Cena – 2000 zł netto/osobę.
    Płatności można dokonać na podstawie faktury pro-forma wystawionej po otrzymaniu zgłoszenia od uczestnika.
  2. Opłata obejmuje
    • bilet wstępu na część warsztatową Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych w dniu 28 marca 2019 r.
    • wizytę w Centrum Dystrybucji DGS Poland w Mierzynie w dniu 28 marca 2019 r.,
    • zestaw materiałów warsztatowych,
    • całodzienny serwis kawowy oraz lunch,
    • certyfikat potwierdzający udział w warsztatach.
  3. Możliwa jest negocjacja ceny uczestnictwa. Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 766 lub: agata.nowacka@forum-media.pl
  4. Rezygnacja

      W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w warsztatach do 28 lutego 2019 r. uczestnik nie poniesie żadnych kosztów. Jeżeli uczestnik złoży pisemną rezygnację po tym terminie, a przed 13 marca 2019 r. zostanie obciążony kwotą w wysokości 200 zł netto + VAT/osobę. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do 13 marca 2019 r., a nie wezmą udziału w warsztatach, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w warsztatach.

  5. Zamiast zgłoszonej osoby w warsztatach może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora: 61 66 55 766 lub: agata.nowacka@forum-media.pl
  6. 6. Gospodarz wydarzenia – firma DGS Poland zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników. O ewentualnym braku możliwości uczestnictwa w warsztatach zgłaszający się zostanie niezwłocznie poinformowany drogą mailową i telefoniczną przez Organizatora.
  7. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania warsztatu kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty warsztatów.
  8. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze proforma.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT oraz upoważnia spółkę Forum Media Polska do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.

Kontakt

Potrzebujesz szczegółowych informacji? Wypełnij poniższy formularz – gwarantujemy odpowiedź w ciągu 1 godziny!

 


 

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Agata Nowacka
Szef Pionu Promocji Eventów Branżowych
adres e-mail
tel. kom. 667 789 929
tel. 61 66 55 766

Aneta Kuźmicka
Szef Pionu Wydawnictw i Konferencji Logistycznych
adres e-mail
tel. 61 66 55 891
tel. kom.: 607 716 527

Magdalena Libiszewska
Redaktor naczelna „Logistyki a Jakość”
adres e-mail
tel. 61 66 83 121
tel. kom.: 607 551 229