PROFESJONALNE WARSZTATY MAGAZYNOWE W CENTRUM DYSTRYBUCJI IKEA JAROSTY

KURS NA DYSTRYBUCJĘ WIELOKANAŁOWĄ

12 września 2018 r.

Centrum Dystrybucyjne
IKEA w Jarostach

1099 zł netto

Promocja tylko do 31.07.18 r.
Cena regularna: 1299 zł netto + VAT

3 wizyta w CD IKEA!

Kolejny etap rozwoju logistyki IKEA „na warsztacie”
Organizatorzy: Nowoczesny Magazyn Logistyka a Jakość nm.pl

Profesjonalne Warsztaty Magazynowe w Centrum Dystrybucji IKEA to:

  • Trzecia warsztatowa wizyta redakcji „Nowoczesnego Magazynu” w CD w Jarostach (po PWM w 2013 i 2015 roku), które przeszło kolejny etap reorganizacji operacji magazynowych związany z uruchomieniem w styczniu br. Centrum Dystrybucji do Klienta (CDC).
  • Kolejna edycja praktycznych warsztatów w nowoczesnych obiektach magazynowych, która poświęcona jest nowej funkcji logistycznej CD, która zapewnia realizację zamówień składanych przez internet i wysyłkę bezpośrednio do klientów, jak również działaniu i efektom rozwoju automatycznych instalacji magazynowych.
  • Wizyta Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach – możliwość obejrzenia „na żywo”, jak funkcjonują dwa magazyny automatyczne.
  • Wyjątkowa okazja, aby o kulisach projektu i inwestycji otwarcie porozmawiać z kierownikiem projektów i menedżerem CD – co zrobiliby dokładnie tak samo, a nad czym zastanowiliby się dzisiaj dwukrotnie?
  • Bezpośrednie spotkanie z logistykami, którzy pracują w tym magazynie na co dzień – szansa, aby uzyskać odpowiedzi na te pytania, na które nie odpowiedzą dostawcy rozwiązań.

Podczas warsztatów:

  • Skorzystasz z doświadczenia menedżerów, którzy odpowiadają za zarządzanie logistyką i dowiesz się, co poddane zostało analizie sposobu dystrybucji związanego z rozwojem sprzedaży wielokanałowej przed ostatecznym wyborem modelu?
  • Dowiesz się, jakie zautomatyzowane instalacje magazynowe funkcjonują w Centrum Dystrybucji IKEA i jakie są efekty ich modernizacji.
  • Zobaczysz pracę magazynu automatycznego i będziesz mógł zadać wszystkie pytania, które tylko pojawią się w trakcie wizyty w obiekcie.

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • dyrektorów zarządzających,
  • członków zarządu,
  • dyrektorów i menedżerów łańcucha dostaw,
  • dyrektorów i menedżerów logistyki,
  • szefów centrów dystrybucyjnych i centrów logistycznych,
  • kierowników magazynów.
KTÓRZY CHCĄ POZNAĆ TAJNIKI ŁĄCZENIA RÓŻNYCH FUNKCJI BINESOWYCH POD DACHEM JEDNEGO MAGAZYNU

CENTRUM DYSTRYBUCJI IKEA W JAROSTACH W LICZBACH:

Start operacji:
2001 r.
Powierzchnia budynku:
145 000 m2
Przestrzeń składowania:
255 000 m3
Pojemność:
ok. 300 000 palet
Liczba artykułów IKEA:
9000
Rampy:
119 (samochodowe), 5 (kolejowe)
Dwa magazyny automatyczne wysokiego składowania
SILO viaStore:
34 m wysokości, 90 000 m3 pojemności, 11 automatycznych dźwigów, 4 podajniki, 2 wózki shuttle
SILO LTW:
22 m wysokości, 52 500 m3 pojemności, 8 automatycznych dźwigów, 2 wózki shuttle

Szczegółowy program warsztatów:

ODPOWIEDŹ LOGISTYKI NA SPRZEDAŻ WIELOKANAŁOWĄ IKEA

  • Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach i jego miejsce w strukturze łańcucha dostaw.
  • Różne funkcje biznesowe pod dachem jednego centrum dystrybucyjnego – jak je pogodzić, by stworzyć sprawnie funkcjonujący „organizm” logistyczny?
  • Centrum Dystrybucji do Klienta (CDC) – etapami przez projekt Dystrybucja Wielokanałowa, który prowadzi pod dach magazynu w Jarostach.
  • Jak IKEA pogodziła operacyjnie realizację zamówień klientów składane w sklepach i przez internet z jednego miejsca?
  • Kartonowe paper-boxy – jak IKEA przestawiła siebie i partnerów logistycznych na wysyłkę do klientów towarów w specjalnych kartonach, które zastąpiły palety drewniane i stalowe?
  • 100 000 zamówień klientów w pierwszym roku CDC – co pozwoli zapanować IKEA nad zwiększoną ilością operacji?

DWA AUTOMATY, CZYLI O INFRASTRUKTURZE DOPASOWANEJ DO POTRZEB I SPECYFIKI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH IKEA

  • Automatyka magazynowa dopasowana do potrzeb operacji logistycznych – jak radzi sobie z tą kwestią IKEA, która pierwszy magazyn półautomatyczny uruchomiła w 2001 r., drugi – w 2011 r. a w 2015 r zdecydowała się na pełną automatyzację tej pierwszej instalacji?
  • Utrzymanie obiektu i instalacji automatycznych – jak IKEA w ujęciu rocznym planuje prace, egzekwuje postanowienia i rozlicza cele?
  • Bezpieczeństwo pracy i ciągłości działania instalacji – jakie nowoczesne systemy zabezpieczeń wykorzystywane są w CD IKEA w Jarostach.

Warsztaty poprowadzą:

Piotr
Romański
kierownik projektu Multichannel Distribution
IKEA Distribution Services S.A.

W logistyce już 17 lat. W IKEA rozpoczął pracę w 2005 r. Od 2010 r. pracował na stanowiskach menedżerskich w Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach. W 2016 r. objął stanowisko kierownika projektu Multichannel Distribution i odpowiada za rozwój wielokanałowej dystrybucji w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej i Południowo-Wschodniej.

Absolwent Wydziału Ekonomii w Warszawskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej, specjalizacja: handel zagraniczny.

Sebastian
Kaczmarski
menedżer Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach
IKEA Distribution Services S.A.

Z logistyką magazynową jest związany od ponad 7 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Grupie Raben, gdzie rozwijał współpracę z klientami FMCG z branży food oraz non-food. Od 2015 r. był odpowiedzialny za całość procesów magazynowych oraz co-packingowych w regionie Stryków. Z początkiem 2017 r. dołączył do zespołu IKEA w Jarostach, gdzie odpowiada za całość operacji w Centrum Dystrybucji oraz współpracę z FM Logistic, operatorem logistycznym magazynu.

Absolwent Wydziału Ekonomii oraz Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

GOSPODARZ WYDARZENIA:

www.ikea.pl

O IKEA

IKEA to szwedzka firma o międzynarodowym zasięgu, założona w 1943 roku przez Ingvara Kamprada, której przedmiotem działalności jest produkcja i sprzedaż detaliczna funkcjonalnych mebli oraz artykułów dekoracyjnych łączących dobre wzornictwo, funkcjonalność z przystępną cenie.

O IKEA Distribution Services S.A.

IKEA Distribution Services S.A. zapewnia dostęp do produktów IKEA we wszystkich kanałach sprzedaży, w najkrótszym możliwym czasie, najlepszej cenie i przy zachowaniu najwyższej jakości. Rozwija kluczowe usługi dla klientów, m.in. dostawa do domu, montaż i instalacje kuchenne. Odpowiada również za rozwój optymalnej sieci wielokanałowej dystrybucji towarów do sklepów oraz bezpośrednio do klientów.

IKEA Distribution Services S.A. w Polsce mieści się w dwóch lokalizacjach: Biuro Dystrybucji w Jankach (obok Warszawy) oraz Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach (obok Piotrkowa Trybunalskiego). Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach jest jednym z 32 magazynów IKEA na świecie.

Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach

Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach otwarte zostało w 2001 roku. Centralny magazyn IKEA jest jednym z 32 tego typu obiektów na świecie i jedynym w Polsce. IKEA Distribution Services S.A. zarządza operacjami na magazynie we współpracy z operatorem logistycznym. Całkowita powierzchnia Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach wynosi 145 tys. m². Budynek obejmuje dwa zautomatyzowane magazyny wysokiego składowania: jeden o wysokości 22 m i pojemności 52 500 m³, a drugi o wysokości 34 m i pojemności 90 000 m³.

Od stycznia br. w centralnym magazynie IKEA w Jarostach są prowadzone trzy różne rodzaje operacji, wspierające odmienne typy biznesu:

Centrum Dystrybucji (DC) – odpowiada za terminowe dostawy produktów do 23 sklepów IKEA z krajów regionu EEC&SEE: Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Węgier, Chorwacji, Rumunii, Serbii i Bułgarii.

Punkt Konsolidacyjny – gromadzi towary od dostawców z Polski i Europy, które są następnie wysyłane do ok. 140 sklepów i magazynów DC oraz CDC IKEA na całym świecie.

Centrum Dystrybucji do Klienta (CDC) – nowe rozwiązanie logistyczne, które zapewnia realizację zamówień bezpośrednio do klientów w Polsce. Przewidywany czas dostawy do klienta to 3 dni robocze.

W Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach pracuje obecnie ponad 450 osób.

PARTNER WYDARZENIA:

MIEJSCE WARSZTATÓW:

Centrum Dystrybucji IKEA w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego
ul. Grabińskiego 50,
97-310 Moszczenica

Rezerwacja miejsca

Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy, aby uzyskać najlepszą cenę. Nie zostaniesz poproszony o natychmiastową zapłatę – możesz zapłacić we wrześniu.

Wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy:

1. Zadeklaruj rodzaj uczestnictwa:

dla przedstawicieli grupy docelowej Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych - w cenie 1099 zł netto (Promocja do 31.07.18 r.)
dla przedstawicieli firm, oferujących produkty i usługi dla branży logistycznej - w cenie 2000 zł netto


2. Zgłoszenie dla:

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4
Uczestnik 5
3. Dane zamawiającego:

Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna
Pozostaw puste, jeśli zgłaszasz się jako osoba prywatna


4. Wybierz rodzaj płatności:



Niezależnie od wybranej formy płatności otrzymasz fakturę VAT

5. Zgody formalne:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Składający zamówienie oświadcza, że jest upoważniony do reprezentowania zamawiającego i złożenia zamówienia w imieniu i na rzecz zamawiającego.
W przypadku braku takiego upoważnienia organizatorowi przysługuje prawo do obciązenia osoby składającej zamówienie pełnymi kosztami Szkolenia.



Co otrzymasz w ramach rezerwacji?

  • bilet wstępu na część warsztatową Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych w dniu 12 września 2018 r.,
  • wizytę w Centrum Dystrybucyjnym IKEA w Jarostach w dniu 12 września 2018 r.,
  • zestaw materiałów warsztatowych,
  • całodzienny serwis kawowy oraz lunch,
  • certyfikat potwierdzający udział w warsztatach.

Dodatkowo tylko u nas:

  • Zarezerwuj miejsce teraz, a zapłać we wrześniu! Nie wymagamy od Ciebie natychmiastowej płatności. Liczy się rezerwacja miejsca w najlepszej cenie.

Rezerwacja i co dalej?

Po zarezerwowaniu miejsca otrzymasz od nas potwierdzenie drogą mailową, że rezerwacja została przyjęta – potwierdzenie takie jest gwarancją najlepszej ceny. Nie musisz płacić od razu – masz na to czas do września.

Warunki uczestnictwa:

  1. Warunkiem uczestnictwa wydarzeniu jest wniesienie opłaty uczestnika w wysokości:
    • dla przedstawicieli grupy docelowej Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych:
      Promocja do 31.07.18 r. – 1099 zł netto/osobę.
      Cena regularna – 1299 zł netto/osobę
    • dla przedstawicieli firm, oferujących produkty i usługi dla branży logistycznej:
      Cena – 2000 zł netto/osobę.
  2. Opłata obejmuje
    • bilet wstępu na część warsztatową Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych w dniu 12 września 2018 r.,
    • wizytę w Centrum Dystrybucyjnym IKEA w Jarostach w dniu 12 września 2018 r.,
    • zestaw materiałów warsztatowych,
    • całodzienny serwis kawowy oraz lunch,
    • certyfikat potwierdzający udział w warsztatach.
  3. Możliwa jest negocjacja ceny uczestnictwa. Więcej informacji pod numerem telefonu: 61 66 55 766 lub: agata.nowacka@forum-media.pl
  4. Rezygnacja

      W przypadku pisemnej rezygnacji z udziału w warsztatach do 20 sierpnia 2018 r. uczestnik nie poniesie żadnych kosztów. Jeżeli uczestnik złoży pisemną rezygnację po tym terminie, a przed 31 sierpnia 2018 r. zostanie obciążony kwotą w wysokości 200 zł netto + VAT/osobę. Osoby, które nie odwołają pisemnie swojego udziału do 31 sierpnia 2018 r., a nie wezmą udziału w warsztatach, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału w warsztatach.

  5. Zamiast zgłoszonej osoby w warsztatach może wziąć udział inny pracownik firmy (należy o tym fakcie poinformować organizatora: 61 66 55 766 lub: agata.nowacka@forum-media.pl
  6. Gospodarz wydarzenia – firma IKEA Distribution Services zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników. O ewentualnym braku możliwości uczestnictwa w warsztatach zgłaszający się zostanie niezwłocznie poinformowany drogą mailową i telefoniczną.
  7. W przypadku wyczerpania miejsc lub odwołania warsztatu kwota wpłacona na konto Organizatora zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od planowanej daty warsztatów.
  8. Wpłat należy dokonać na konto wskazane na fakturze proforma.
  9. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  10. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem VAT oraz upoważnia spółkę Forum Media Polska do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.

Kontakt

Potrzebujesz szczegółowych informacji? Wypełnij poniższy formularz – gwarantujemy odpowiedź w ciągu 1 godziny!

 


 

 

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska spółka z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań (dalej: My). Będziemy przetwarzać powyższe dane w celach marketingowych. Przysługuje Ci prawo do cofnięcia zgody na komunikację z naszej strony w każdym czasie. Możesz to łatwo uczynić, dzwoniąc na 61 66 55 800 lub poprzez przesłanie maila na adres: bok@forum-media.pl.

Agata Nowacka
Starszy specjalista ds. sprzedaży
Pion Wydawnictw i Konferencji Logistyczno-Produkcyjnych
adres e-mail
tel. kom. 667 789 929
tel. 61 66 55 766

Aneta Kuźmicka
Szef Pionu Wydawnictw i Konferencji Logistyczno - Produkcyjnych
adres e-mail
tel. 61 66 55 891
tel. kom.: 607 716 527

Magdalena Libiszewska
Redaktor naczelna „Logistyki a Jakość”
adres e-mail
tel. 61 66 83 121
tel. kom.: 607 551 229